سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 بهمن 5 , ساعت 8:32 عصر

باسمه تعالی

با سلام به همه بچه شیعه های با معرفت

یکی از کارهای مهمی که همه ماها باید انجام بدیم اینه که محیط اطرافمون رو مدیریت کنیم، مثلاً در محیط اینترنت، آدرسهای مفید رو پیدا کنیم و از آنها بهره مند شویم، این چند سالی که بنده با اینترنت آشنا شده ام سعی ام بر همین بوده است، که برخی از سایتها و وبلاگهایی که می تونه به نحوی در این دهکده جهانی مفید باشه رو پیدا کرده ام که در این پست معرفی می کنم، روی متن کلیک کنید تا به آدرس مورد نظر بروید:

1- سایت تبیان

این سایت یک کتابخانه متنی و صوتی و تصویری می باشد، و سایتهای مفید زیادی را معرفی کرده است، جستجوگرهای خوبی هم برای نوجوانها ارائه می دهد؛ جالبش این است که سایت تبیان یک شبکه محلی است که شما می توانید با یوزر نیم و پسورد رایگان در شهر خودتان به آن متّصل شوید، شما می توانید کانکت آنرا در جای مناسبی از میز کارتان قرار دهید تا هر کس بخواهد بتواند از دنیای تحقیقی سالمی بهره ببرد، شماره تلفن برای اتصال و پسورد و لیست پایگاههایی که از طریق این شبکه میتوانید ببینید را در بخش خدمات سایت و در قسمت اینترانت (یعنی شبکه محلی) بخوانید.

2- آرامش جاویدان

آرامش جاویدان، یا مطالعه یک دقیقه ای، مکان مناسبی است تا دقایقی را با یاد خدا به سر ببریم؛ وبلاگی که نویسنده آن مثل ما معتقد است تنها مذهب بی نقص و نجاتبخش، اسلام شیعی است و بدون هدایت اهل بیت علیهم السلام هرگز نمی توان به مقصد رسید. بیایید همه در نشر آموزه های اهل بیت علیهم السلام کوشا باشیم.

3- سایت دکتر رحمت سخنی

در این وبلاگ شما می توانید یک مشاوره پزشکی رایگان با هر یک از اعضای گروه پزشکان مختلف و یا پرستاران داشته باشید.

4- بچه های قلم

این هم یه وبلاگ خوب که در کنار روشنگری های خوبی که دارد، لینکهای خوبی رو هم معرفی کرده است. در ضمن لیستی از لینکهای مستقیم یک مجموعه صوت و فیلم را در اختیارتان می گذارد.

5- یاسین مدیا - بانک صوت و فیلم مذهبی

بزرگترین آرشیو صوت و فیلم مذهبی , قرآن , مداحی, سخنرانی و غیره را در این سایت ببینید. برای دیدن سایتهای بیشتر به بخش پیوندهای روزانه مراجعه بفرمایید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ